четвер, 27 лютого 2020 р.

Олімпійське лелеченя 2019-2020 ІІ етап



25 лютого 2020 року на базі Оріхівсьої філії№ 5 КЗ "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради відбувся II міський етап Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Олімпійське лелеченя»(далі Захід).
У Заході взяли участь учні п’яти шкіл Оріхівської ОТГ: комунальний заклад "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради,  Оріхівська філія № 3 КЗ "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради,  Оріхівська філія № 5 КЗ "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради,  комунальний заклад "Нестерянська спеціалізована різнопрофільна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Оріхівської міської ради та  Новоданилівська філія КЗ "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради.
Змагання проходили згідно правил та традицій, визначених офіційним положенням  даного Заходу, а також контролювались тренерами всіх команд.
Юні спортсмени продемонстрували організованість, дисциплінованість, командний дух, спритність та витримку. Кожна з команд гідно представляли свій навчальний заклад перед суперниками.
За результатами змагань першість посіла команда комунального закладу "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради, яка і представлятиме Оріхівську ОТГ в III  обласному турі Заходу.
На другому місці Комунальний заклад "Нестерянська спеціалізована різнопрофільна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Оріхівської міської ради.
Третє місце посіли учні Оріхівської філії № 3 КЗ "Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" Оріхівської міської ради.
Окрема дяка за організацію та проведення змагань керівникам кожної з команд, які прийняли участь у Заході, гідно підготували та представили своїх учнів на міському рівні.


                    За інформацією відділу освіти, молоді та спорту ВК ОМР

Протокол заходу - ТУТ
Фотоальбом заходу - ТУТ

1 коментар:

  1. Подяка керівникам команд за підготовку учнів до успішних олімпійських перегонів!

    ВідповістиВидалити