неділю, 3 березня 2019 р.

Міський етап 73-ї Спартакіади серед школярів Оріхівської об’єднаної територіальної громади


01 березня 2019 року у спортивній залі Оріхівської філії № 5 КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» відбувся І етап Спартакіади  з баскетболу 3х3 серед учнів закладів загальної середньої освіти  Оріхівської об’єднаної територіальної громади.
Метою Спартакіади є популяризація баскетболу, популяризація здорового способу життя, підвищення спортивної майстерності учасників, організація дозвілля шанувальників баскетболу, активізація розвитку масового спорту в Оріхівській ОТГ.
У змаганнях взяли участь представники пяти закладів освіти.
В результаті змагань серед юнаків І місце посіла команда комунального закладу «Нестерянська СР ЗОШ І-ІІІ ступенів», ІІ місце – команда комунального закладу «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я», ІІІ місце – команда комунального закладу «Оріхівський НВК № 2 ім В.А.Лазаряна». В змаганнях серед дівчат І місце зайняла команда комунального закладу «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я», ІІ місце - команда комунального закладу «Нестерянська СР ЗОШ І-ІІІ ступенів», ІІІ місце – команда комунального закладу «Мирненська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені воїна-інтернаціоналіста С.В.Падалки».
Переможці були нагороджені грамотами відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Оріхівської міської ради Запорізької області, нагородження провів вчитель фізичної культури Оріхівської філії № 5 КЗОЗЗСО «Сузір’я» - Богиня Степан Іванович. Зі словами привітання до учасників змагань звернулися  в.о. директора КЗОЗЗСО «Сузір’я» Кудіна Наталія Степанівна та завідувач Оріхівської філії № 5 КЗОЗЗСО «Сузір’я» Денисенко Світлана Іванівна.
Змагання пройшли успішно, кожен з учасників змагань отримав масу задоволення і позитивних емоцій.


Фото - ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар